LiNDA

Usch!!

Publicerad 2011-12-30 00:52:46 i Allmänt

Och fy va trött jag är! Ska gå o lägga mig strax...ska bara :P

Har haft finbesök från Halmstad i veckan...min Emma har vart här, trevligt var det! <3

Idag har vi haft fullt ös. Först kom Nina hit med barnen på en playdate :) o efter det åkte vi o hälsade på Petra med familj...äntligen fick man se lilla Lowa (Petras brorsdotter) irl :)
Tack o tack!

Imorgon ska Fia med barn komma hit på en playdate och på lördag är det nyårsafton...va tiden går fort!! Vi kommer att fira hemma med barnen och några utav våra vänner :)



Kommentarer

Postat av: Tina

Publicerad 2012-01-02 22:50:18

Sv. Visst är babblarna magiskt! Alla barn verkar ju fullkomligt älska det :) Hoppas erst nyår varit härligt!! God fortsättning till er med! Kram/tina

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Linda heter jag är 27 år och bor med min sambo Andreas och våra två pojkar Bastian -07 och Milian -11. Jag kommer skriva lite om min vardag, för att ha nåt att fördriva tiden med så enjoy...eller nåt!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela