LiNDA

I spit on your grave

Publicerad 2012-04-21 07:41:12 i Allmänt

Faan jag skrev skitmycket men det försvann!!
Aja jag skrev att jag och love hade filmkväll igår, det var myspys! Har inte haft det på jättelänge.
Vi såg som rubriken nämner " I spit on your grave" usch va brutal den va, jag hade ont i magen hela filmen igenom!
Det är en remake från en film från -78, såg en trailer på den gamla o där är det en röst som säger " what you are about to see did happend" wtf va hemskt!!
Ante sa att fan sånt där händer ju faktiskt (gängvåldtäkt alltså)
Och jaa det hände ju nyligen i småland!
Att våldtäktsmän gör sånt för att få sin njutning när dom förstör en annan människas liv så grovt så det finns inte!!
Usch finns inte tillräckligt med fula ord för hur vidrit det är!!
Aja ni förstår säkert att jag knappt kunde käka nåt till filmen...vi hade köpt en asstor maräng för den såg så god ut, men den va inte så jättegod faktiskt! :P
Idag ska vi kanske på tivoli om vädret tillåter, är ju inte så kul när det är regn o rusk när man ska åka karusell :P
Ha en bra lördag!! X

Kommentarer

Postat av: erika

Publicerad 2012-04-21 08:59:10

huuuuua den ska jag inte se

Postat av: ENDENISE - a mama's story

Publicerad 2012-04-23 21:46:42

sv: Det var en skaplig rea och sen på det så var det "ta 3 betala för två på hela sortimentet" och på det så råkade hon ta bort 2 grejer istället för 1 :)

Postat av: erika

Publicerad 2012-05-07 08:16:56

jag såg filmen .... har aldrig vart så arg !!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Linda heter jag är 27 år och bor med min sambo Andreas och våra två pojkar Bastian -07 och Milian -11. Jag kommer skriva lite om min vardag, för att ha nåt att fördriva tiden med så enjoy...eller nåt!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela