LiNDA

Det funkar!!!

Publicerad 2012-07-08 01:01:06 i

Weeii appen funkar igen :D Jag är föör lat för att sätta mig vid datorn och blogga så nu äntligen är jag tillbaka ;) Nu har mannen semester och på tisdag åker vi till släkten i Finland :) Vi åker runt 15 till sthlm och tar en silja line kryssning över, sedan blir det 45 mil mot Kokkola hehe, fy va segt med så låånga bilresor! När vi kommer fram väntar Antes syster med familj som vi gör sällskap med i gästhuset :) Så nu hoppas vi på fint väder både i Sverige och i Finland denna vecka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Linda heter jag är 27 år och bor med min sambo Andreas och våra två pojkar Bastian -07 och Milian -11. Jag kommer skriva lite om min vardag, för att ha nåt att fördriva tiden med så enjoy...eller nåt!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela