LiNDA

Jobb och resa

Publicerad 2012-07-05 00:39:49 i Allmänt

Idag, imorrn och fredag så jobbar jag lite extra på Gustavsvik med fina Anna <3 det är rätt så skönt att komma iväg från vardagen och rutinerna för en stund :)

Nästa vecka åker vi till Suomi land, hälsa på Mannens släkt lite :) ska bli riktigt skööönt att komma iväg nånstans o bara få vara! Slippa laga mat, o allt det vardagliga, guu så skönt!

Veckan därefter ska vi ta nån dag o åka till High Chaparrall (vann biljetter från http://minbebis.com/blogg/theresewickman/)
Bastian längtar dit som sören...undra varför?! ;P
Förresten min lillfis kan gå lite nu!! Han föredrar att krypa så han går inte i onödan och inte självmant men han tycker det är roligt när han får gå emellan oss o han blir så glad när man klappar händerna åt honom för att han går :) Det går inte att beskriva hur mycket jag älskar mina barn, det är ju helt sinnes hur fina barn man har o va mycket de ger en! Jag har tre vänner som är gravida och en svägerska som just fått en liten..heelt underbart!!
Oj...nu blev jag lite sentimental, det är underbart med barn ialla fall :P

Nu måste jag wrappa ihop här o sova lite. Har världshuvudvärk och är riktigt trött.

God natt XO

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2012-07-06 21:12:37

Vilken dag åker ni? Båt? Mamma ska nämligen också iväg dit nästa vecka på tisdag :)
Skönt att få komma iväg lite!

Postat av: Marie W

Publicerad 2012-07-07 19:52:10

Åh vad härligt att han börjat gå lite, nu kommer det gå undan sen vill han inget annat! ;)

Hoppas ni får en härlig semester!

SV: Först och främst tack så mycket för gratulationen! Elva är helt fantastisk! <3
Sen tror jag som du, att den där oron aldrig kommer att försvinna. På gott och ont! ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Linda heter jag är 27 år och bor med min sambo Andreas och våra två pojkar Bastian -07 och Milian -11. Jag kommer skriva lite om min vardag, för att ha nåt att fördriva tiden med så enjoy...eller nåt!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela