LiNDA

Söndag.

Publicerad 2012-06-10 12:08:00 i Allmänt

Jag ser nu vad dåliga bilderna blir som man lägger in från mobilen. Tråkigt då dom inte är dåliga annars :/
Jag sitter alltid på mobilen o bloggar, facebookar osv. Känns som man aldrig har tid för datorn. Därför får det bli halvtaskiga bilder :P
Söndag ja! Började med att jag fick sova till halv åtta!! Bastian kom ner halv nio :) men ändå så somnade jag i soffan med Milian runt nio...sov till elva!! (?!!) vaknade med en jäkla nackspärrshuvudvärk och kom på att geez barnen ska ha mat, jag ska duscha och vi ska iväg på kalas!! Det är inte förrns kl två meeen gubben är iväg o jobbar så jag måste ta bussen upp på stan för att sen åka vidare till kalaset. Fan alltså det är dags att ta det där himla körkortet snart!
Ha en bra söndag!!
XX

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-06-17 23:48:03

Jag ska återkomma till dom imorgon. Hoppas på att dom äntliugen lyckats spåra brevet.. Gre mig inte förens biljetterna är hemma på säker mark hos dig :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-06-18 22:40:58

Jag har nu kommit i kontakt med dom som spårar försvunna brev. Hon har lagt in en anmälan. Håller tummar och tår för att brevet kommer till dig onom kort.. Känns så oerhört dumt och det ska slarvas bort :(

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-06-21 22:49:53

Åhh vad skönt! Blev lite orolig att dom aldrig skulle hitta fram.. Njut nu och skicka gärna några bilder sen så jag får se hur no haft det :)

Svar: Tack :)Absolut det ska jag göra :)
Linda

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Linda heter jag är 27 år och bor med min sambo Andreas och våra två pojkar Bastian -07 och Milian -11. Jag kommer skriva lite om min vardag, för att ha nåt att fördriva tiden med så enjoy...eller nåt!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela