LiNDA

Sådärja!

Publicerad 2011-12-24 01:08:05 i Allmänt

Nu så har vi fixat det mesta till imorgon. Var iväg för att handla de sista 3 klapparna idag, vi kom hem med EN! Hittade verkligen ingenting, men vi kommer på nåt annat kul :)
Köpte all mat ikväll och så provade vi att göra knäck o ischoklad. Ischokladen är godare när man köper om ni frågar oss. Men knäcken däremot är godare när man gör själv :) ska göra ett till lass imorrn.

Ujujuj vad Bastian har tjatat om att få öppna julklapparna under granen!
Varje dag sen Tomten la dom under granen ;P
Varje gång har vi sagt att han får vänta och som svar säger han att han inte tänker öppna de "fula" klapparna (!!) Han använder ordet "ful, fult" ganska ofta, det är hans nya grej ^^

måste bara berätta att Milian den lilla fisen krålar runt på golvet som en tok nu, från tv-rummet genom köket till hallen och pillar på ALLT! (dags att barnsäkra?) :P
Han har blivit så stor! Man märker att han vill vara med storebror hela tiden, han kan till och med ropa på Bastian (aaaaahhhh) skriker han skithögt haha.
Han är jättenära på att säga mamma o pappa, min lilla hjärtegris <3

Nähe undra man skulle slita sig från soffan och scarface och gå o lägga sig så man orkar med morgondagen!

Ha en jättefin julafton allihop <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Linda heter jag är 27 år och bor med min sambo Andreas och våra två pojkar Bastian -07 och Milian -11. Jag kommer skriva lite om min vardag, för att ha nåt att fördriva tiden med så enjoy...eller nåt!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela