LiNDA

På tiden...

Publicerad 2012-04-12 12:00:51 i Allmänt

Att skriva ett inlägg kanske?! Det var ett tag sen, har haft fullt upp och noll lust att skriva. Men nu så! :)
Under påsken åkte jag med barnen och mamma till mormor, tors-söndag. Det var skönt att komma bort från den riktiga vardagen för några dagar, hälsa på släkt och bara vara.
Måndagen som var blev vi bjudna på middag hos svärföräldrarna där andra sidan släkten (Andreas familj) var med, hur kul som helst för Bastian att få leka med alla sina kusiner :) Jag hade också trevligt även fast jag fick spola av poop från Milian typ 5 gånger under middagen då han hade diarréattacker!! (stackars lillfis var helt röd om rumpan)
Tisdagen började med att Ante mådde illa och det fortsatte med att jag började må illa, sms:ade mamma som också mådde illa!! Vi har alltså varit magsjuka den här veckan :/ (hatar magsjuka!!!)
Vi som hade planer på att börja med omtapetsering av hallen och göra lite nytt där...men det får snällt vänta till nästa vecka :P
Idag ska vi ialla fall gå ut o ta en liten promenad eller nåt då vi alla behöver lite frisk luft så vi blir friska nån gång :)

Just det...läser en blogg: endenise.se (vet inte hur man länkar från mobilen)
Där det har förekommit en del smutskastning bland kommentarerna som skrivs där och jag fattar inte hur man som människa kan skriva så fula grejer om en annans barn!! Så jä*la idiotiskt och onödigt!! Det måste va nåt fel i huvudet på dem!!
Så här är det: Mina barn kommer ALLTID vara finast i mina ögon och om inte du/ni/nån annan tycker det så håll det för er själva för jag kommer ändå aldrig se mina barn på nåt annat sätt!
Om ni tycker det är tråkigt att läsa om min vardag med min familj så läs inte, jag behöver inte sånna som er här!
Så nu var det rensat ur min luft, blir så irriterad på alla troll som sitter bakom sina datorer o spelar Allan bara!
Här kommer fina kort på mina fina barn ;P

Kommentarer

Postat av: Patricia

Publicerad 2012-04-12 15:08:24

Stackars er! Och bra skrivet om fårskallar som sitter och ruvar bakom datorerna och bara hatar! Ingen tvingar dem att läsa! Min blogg handlar också om min familj och vardag allra mest, jag har inget glammigt att dela med mig av - men min blogg är först och främst till för alla vänner och familj som vi träffar för sällan och andra som VILL läsa.

Postat av: ENDENISE - a mama's story

Publicerad 2012-04-12 21:00:29

sv: Jag försöker vara stark, men det är inte lätt. Tack för dina dina ord i alla fall. Kram i mängder!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Linda heter jag är 27 år och bor med min sambo Andreas och våra två pojkar Bastian -07 och Milian -11. Jag kommer skriva lite om min vardag, för att ha nåt att fördriva tiden med så enjoy...eller nåt!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela