LiNDA

OMG!!

Publicerad 2012-03-14 23:14:49 i Allmänt

Kollade precis på Big Brother och fy fan va äcklig Tenny är!! Okej om han hade lite trvligt men man behöver inte skryta om att det luktar.....om fingret!!! Blää en del människor alltså!!

Aja nu till nåt helt annat...På fredag åker jag till Halmstad till min favvo Emma :D
Ska bli så skönt att komma iväg i några dagar!! Och så ska vi ha så kul! :)
Det var faktiskt riktigt längesen jag var iväg själv, jag kommer sakna mina killar så OTROLIGT mycket MEN jag behöver det här...samla krafterna och tankarna, SÅ skönt!

I måndags var vi på BVC på 10 månaders koll (JA Milian blev 10 månader igår, så fort det går)
Han väger nu 8335g och är 73cm, han ligger lite under sin kurva vad gäller vikten men det är för att han har haft så mycket feber de senaste 2 veckorna. 3 nya tänder har ploppat ut och en till är på väg, han är så söt med sina stora tänder haha :)
Imorgon ska vi till tandläkaren för att lillfis slog i en framtand i bordskanten idag :/ det började blöda och han blev svullen och fick ett sår i tandköttet :(
Jag tror det var lite av en otursdag för honom idag, han har varit grinig hela dagen, han ramlade och på köpet råkade en barnmatsburk glida ur handen på mig när jag skulle ställa in den i skåpet så den ramlade ner på han lilla knubbfot så han blev helt röd och svullen! Han blev jääätteledsen :/ Min lille bebis <3

För övrigt så har jag plockat lite och vikt o hängt tvätt och sånt fortsätter imorrn :P
Nu ska jag kolla på senaste avsnittet av Pretty Little Liars sen blire sängen :)

Good Night!!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-2/934521/images/2012/pic_193965669.jpg">https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-2/934521/images/2012/pic_193965669.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/9-2/934521/images/2012/pic_193965682.jpg" class="image">

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2012-03-14 23:36:28

Va skönt att få komma iväg en stund. Ha det så kul och njut :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Linda heter jag är 27 år och bor med min sambo Andreas och våra två pojkar Bastian -07 och Milian -11. Jag kommer skriva lite om min vardag, för att ha nåt att fördriva tiden med så enjoy...eller nåt!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela