LiNDA

Valborg

Publicerad 2012-05-01 10:39:32 i Allmänt

Igår var vi och tittade på en majbrasa i solhaga. Bastian tyckte det var häftigt att se elden, vi var ju inte på nåt firande förra året så han hade glömt bort hur det var :P
Idag ska vi ut i det fina vädret, först iväg för att köpa en ledstång till Bastian nya stora cykel, när vi satt dit den så blir det att träna på att cykla :)
Igår sa han att han ville ha sina gamla stödhjul på ända tills han fyller 10 för att han inte vågar cykla utan, sötgöte!!

Ha en jätteskön dag i det jättesköna vädret!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Linda heter jag är 27 år och bor med min sambo Andreas och våra två pojkar Bastian -07 och Milian -11. Jag kommer skriva lite om min vardag, för att ha nåt att fördriva tiden med så enjoy...eller nåt!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela