LiNDA

Ett måste i höst...

Publicerad 2011-08-25 19:02:17 i Barnen

Måste ha en av dessa overaller...helst båda två ;)



O dom här gubbyxorna...hur söta som helst!! :)

Har funderat på att ev byta förskola för Bastian, trivs inte längre där han är...Det känns som att de inte lägger så mycket tid på barnen plus att det har hänt en massa grejer runt omkring, det har varit såhär nu i ca 1½ år.
Kollade upp förskolor i området där vi bor men inget utav dom vill jag ha mina barn i då jag bara hört negativa saker om alla :/ Känns så svårt!!
Skulle helst vilja ha dagmamma men det hittar jag ingen i närheten...jaja får väl forska lite i det :)

Snart kommer vänner på lite kaffe och häng. Ha en bra kväll alla!!

By the way, idag är det 6 år sen jag o min love blev tillsammans <3<3<3

Kommentarer

Postat av: Madelene

Publicerad 2011-08-25 20:54:47

Hej av någn anledning hittade jag din blogg .. och då ser jag att våra söner heter samma Milian <3 !! När är din som född??

Postat av: Linda

Publicerad 2011-08-25 21:02:14

Jasså va kul :) Det är väl ett ganska ovanligt namn...tror jag :P Han föddes 13 maj i år, din då?

Har du blogg?

Postat av: Madelene

Publicerad 2011-08-27 15:45:45

Våran Milian är född den 18 Maj ;) Han är dock född i vecka 32.. Jo jag har en blogg men den är inte någon seriös sak utan mest för att familjen (bor 100 mil ifrån dem) skall få se vad som hände här med oss.. Du kan få adress om du vill.

Postat av: Linda

Publicerad 2011-08-27 23:03:06

Jaha okk, då var han ivrig att titta ut :P Ja gärna, alltid roligt att läsa bloggar :)

Postat av: Jeanette

Publicerad 2011-08-28 12:13:47

mmm fina grejer! och kul att du börjat blogga igen, själv är jag världssämst på det. Bök med dagis, hoppas det löser sig, det är ju inte kul om inte Bastian trivs :S



Kram

Postat av: Linda

Publicerad 2011-08-28 15:04:25

Ja tänkte har ju inte allt för mycket att göra när jag e mammaledig så då kan jag lika gärna blogga :P Bastian trivs på dagis men tycker inte han får den stimulans som behövs plus att det har varit ganska mycket dåligt där ett tag nu :/ eftersom jag ska ha Milian på samma dagis så kanske det är bäst att börja på nytt med ett annat dagis...får se hur det blir :P

Postat av: Madelene

Publicerad 2011-08-28 17:34:27

http://madelenesjolund.blogg.se/

Postat av: Linda

Publicerad 2011-09-01 22:01:55

Hojta till om du hittar någon bra förskola eller dagmamma, jag trivs inte med vårt heller (hitills)! :)

Postat av: erika

Publicerad 2011-10-14 09:55:48

oj hur går det med förskola? min lilla skit lär ju oxå gå i rosta sen men har hört mycket negativt här.... =/

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Linda heter jag är 27 år och bor med min sambo Andreas och våra två pojkar Bastian -07 och Milian -11. Jag kommer skriva lite om min vardag, för att ha nåt att fördriva tiden med så enjoy...eller nåt!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela