LiNDA

Måndag...

Publicerad 2011-12-05 09:17:36 i Allmänt

Idag är en sån dag man bara slöar...om man inte jobbar förstås!
Bastian är hemma från dagis idag med, ska ringa o höra om hab får komma imorrn, börjar bli lite småtråkigt för honom här hemma hehe.
Lillebror tar så mycket tid eftersom han också varit sjuk :/
Idag ska jag i alla fall försöka hinna att göra klart lite pyssel, plocka undan lite saker och ev rensa lite bland grejer.

Är så glad att snön inte är här än...för min skull! För alla barns skull så är det ju tråkigt att det inte är nån snö...

Ha en bra måndag :)

Kommentarer

Postat av: Ida - mamma till Hugo

Publicerad 2011-12-06 18:36:56

Den kommer från Rusta! :) Kostade bara 99 kr, ett riiiktigt kap.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Linda heter jag är 27 år och bor med min sambo Andreas och våra två pojkar Bastian -07 och Milian -11. Jag kommer skriva lite om min vardag, för att ha nåt att fördriva tiden med så enjoy...eller nåt!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela