LiNDA

Filmkväll

Publicerad 2011-11-12 19:27:21 i Allmänt

Idag har varit en riktigt chill dag. Om man nu ska säga dag, fick sovmorgon o sov till 13:20!!!! Hahahaa sa till Ante igår att jag inte ville sova så länge, fast det behövdes ändå, har inte sovit så mycket den senaste veckan :/

Anyway Ante är med kompisar idag o just nu sitter jag i soffan med Milian (som somnat) i famnen o Bastian sitter brevid o kollar på Kung Fu Panda :)
När jag nattat båda sen så ska jag se film och äta snacks :)
Det blir Crazy Stupid Love och Kronjuvelerna, verkar bra båda två :)

Ha en skön kväll :)

Kommentarer

Postat av: ida

Publicerad 2011-11-13 15:04:37

Jag varken känner eller ser att han är svullen eller irriterad eller något.. de som är så konstigt!

Postat av: erika

Publicerad 2011-11-13 22:02:22

this is love måste jag se =)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Linda heter jag är 27 år och bor med min sambo Andreas och våra två pojkar Bastian -07 och Milian -11. Jag kommer skriva lite om min vardag, för att ha nåt att fördriva tiden med så enjoy...eller nåt!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela