LiNDA

Punka!

Publicerad 2011-11-07 10:40:21 i Allmänt

Oja imorse när jag skulle lämna Bastian på dagis så var det punktering på ena hjulet på vagnen, lite svårt att köra men det gick. Det satt ett häftstift i hjulet!?!

Provade på lite Zumba förut, hell va svårt det är...kordinationsförmåga, jag NEEJ!!
Jag funderar på att ta tag i träningen o skaffa gymkort istället. Har aldrig riktigt gymmat förut men nu är det fan dags! Tänkte ev börja med barngympa på friskis med Bastian och därefter börja gymma själv, tror Bastian skulle tycka det är kul med lite gymnastik :)

I lördags var jag på Ladies night med girlsen, det va skitkul! Det måste vi göra om :)

Milian min lilla fjutt har fått en tand, han var så kinkig hela förra veckan o hade så ont, stackarn! Nu har den spruckit upp i alla fall men han är inte bra för det. Nej han blev ju förkyld på köpet så han är jääättesnorig och har svårt att andas rätt :(
När vi kom till dagis imorse så sa de att det går magsjuka där nu....USCH hoppas verkligen inte att Bastian blir magsjuk!


Jag älskar hur fina foton blir när man tar kort utomhus!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Linda heter jag är 27 år och bor med min sambo Andreas och våra två pojkar Bastian -07 och Milian -11. Jag kommer skriva lite om min vardag, för att ha nåt att fördriva tiden med så enjoy...eller nåt!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela