LiNDA

Torsdag

Publicerad 2011-11-10 08:31:40 i Allmänt

Idag är det torsdag...jag gillar inte torsdagar. Det är för nära fredag så att det känns som att det e fredag o så kommer man på att fan det är ju torsdag bara! Suck...ingen aning om vad vi ska hitta på idag heller, Bastian vill leka med nån kompis o jag vill också bara träffa nån idag o sitta o babbla. Städade igår så det finns inte så mycket att göra här hemma :P

Jag glömde ställa ner vagnen i vagnförrådet (i källaren) igår o nu var det nån sur granne som hade försökt att flytta på den igen. VET att man inte får ha den i trappen men ibland så skiter man i det o då e det alltid nån sur jävel som ska markera, trött man blir!!

Idag fyller Petras man år (grattis!!!) så vi ska dit när Ante slutat o fika lite :)

Just ja prästen som ska döpa Milian var här igår o informerade lite o vi valde psalmer o så, hon va jättetrevlig så jag hoppas det blir bra. Vi skulle egentligen ha en annan först, en manlig o personligen skulle jag vilja haft honom för han verkar jättebra, det var han som vigde Petra o Jonas, men det blir nog bra det här me :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Linda heter jag är 27 år och bor med min sambo Andreas och våra två pojkar Bastian -07 och Milian -11. Jag kommer skriva lite om min vardag, för att ha nåt att fördriva tiden med så enjoy...eller nåt!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela