LiNDA

Dop

Publicerad 2011-09-02 19:05:02 i Allmänt

I november ska vi ha dop för Milian, det är ett tag kvar så man hinner ju planera :)
Nu håller jag på med inbjudningskorten o det tar ju sin lilla stund.
Det värsta är vilka man ska bjuda...om jag bjuder ALLA då blir det typ 86 st (vilket är överdrivet många) plus att det bara finns plats för 45 st i församlingshemmet!! Vettifan vilka man inte ska ta med :(

Oj just det...har sett 2 overaller till som jag vill köpa. Lillen kommer ju ha överflöd med overaller snart haha.
Den här kan han använda inne.

Bild lånad av http://lifestyleblogs.se/madeleines/

O den här superfina måste vi ha :D


En bild på mina små <3


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Linda heter jag är 27 år och bor med min sambo Andreas och våra två pojkar Bastian -07 och Milian -11. Jag kommer skriva lite om min vardag, för att ha nåt att fördriva tiden med så enjoy...eller nåt!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela