LiNDA

Magkatarr?

Publicerad 2011-09-15 23:43:07 i Allmänt

Jaa jag undrar fan om jag inte har magkatarr...mår illa så fort jag blir minsta uppstressad :/ Borde ta o köpa lite piller mot det kanske :P Fast det bästa vore nog att börja med yoga så man får lite lugn o ro i kroppen!

Idag har vi vart o firat Antes fina syster som fyller 35 år idag :)
Frågan är vad vi ska hitta på imorgon under dagen, man blir ju rätt rastlös av att bara sitta inne o då ska vi inte tala om hur rastlös Bastian blir ;)

Min fina Emma kommer i helgen, det var ett tag sen vi träffades! Får väl se vad vi hittar på, antagligen snacka massa bull hela fre-lör natt haha :P

Lite bilder från när vi var i skogen förra veckan...







Milian med den långa tungan :P


Finaste brorsorna!!

Bastian provar morfars glasögon :P


Nä nu är det väl dags att jag lägger mig, annars vaknar jag inte imorrn...

Nighty night!!

Kommentarer

Postat av: kela

Publicerad 2011-09-18 12:53:28

Hej!



Håller på med ett inlägg just nu, det borde komma i mitten av veckan :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Linda heter jag är 27 år och bor med min sambo Andreas och våra två pojkar Bastian -07 och Milian -11. Jag kommer skriva lite om min vardag, för att ha nåt att fördriva tiden med så enjoy...eller nåt!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela