LiNDA

Hej hallåå :)

Publicerad 2012-02-12 21:11:21 i Allmänt

Nu vet jag ÄNTLIGEN hur jag ska göra om i sovrummet!!
Trodde att jag ville ha vitt och beige men nä! Jag vill ha vitt och ljusturkos :)
Såg några fina kuddar o ett överkast o detaljer som jag ska köpa men först så ska jag måla lite väggar och möbler.
Just nu har vi Ikeas Malm säng och byråer i Ek men det ska bli vitt och så har vi ju Bastians gamla tapeter som är vita med små mörkblåa stjärnor på.
Klurade på det där om jag skulle behöva måla i hela rummet men nej! Jag gör en schablon med en rund ring bara och svamp-duttar vit färg över stjärnorna bara :D
Håll tummarna på att det funkar o blir fint :)
Jag ska lägga in före o efter bilder så ni får se :)

Nu ska jag o babe kolla på en film (Vanishing on 7th street) äta popcorn, godis o dricka cola <3

Slänger in en bild på bästis kusinerna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Linda heter jag är 27 år och bor med min sambo Andreas och våra två pojkar Bastian -07 och Milian -11. Jag kommer skriva lite om min vardag, för att ha nåt att fördriva tiden med så enjoy...eller nåt!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela