LiNDA

Ligger här alldeles själv...

Publicerad 2012-02-29 00:41:37 i Allmänt

I sängen ja...sambon Ligger i soffan pga att vi har haft två sjuka barn som ockuperat hans sida av sängen. Men idag gick det bra för barnen att sova i sina egna sängar men det visste vi inte förns nu och älsk hade redan gjort sig hemmastadd i soffan igen ;)
Kan ju hända så att barnen vaknar i natt o vill sova här, det återstår o se...

Som sagt, barnen är sjuka and so are we! Bastian rivstartade med 40 graders feber i fredags blev "frisk" (feberfri och pigg) igår för att sedan göra comeback idag med 40 grader igen...wtf?!? Milian fick feber i söndags till idag, vaknade ca 10 ggr natten till tis och bara gallskrek o grät :/
Jag hade feber i söndags och hade ont i hela kroppen då till nu...
Älsk började sakta känna sig dålig i söndags och ikväll fick han 39 graders feber, wtf igen!!!
Inte nog med febern, alla är täppta i näsan och hostiga också! The flu from hell!!!

Aja det går väl över snart och nu har jag svurit nog om det haha!!

Annars så har vi inte gjort så mycket sen sist, förutom att vi hade en liten familjemys dag i torsdags då älsk tog ledigt o vi var på utflykt i karlslund <3 Mer av sånt ska det bli!
Lägger in lite bilder från det imorrn. Nu ska jag sova och hoppas jag får sova hela natten nu ;)

X

https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-2/934521/images/2012/pic_191691128.jpg" class="image">

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2012-02-29 05:44:36

Usch för influensa! Det är så långdraget, miljoner gånger värre än en förkylning :/ och många har det just nu så man får försöka passa sig.. Krya på er allihopa! Hoppas ni snart slipper det!

Postat av: Ida

Publicerad 2012-02-29 18:54:10

Tack :)

Postat av: ENDENISE

Publicerad 2012-02-29 19:46:54

mysiga foton :) sötisar!

Postat av: Linda

Publicerad 2012-02-29 22:35:17

Nu verkar det ÄNTLIGEN funka!! Glöm inte att lägga till mig i gruppen är du supergullig! Krams

Postat av: ENDENISE

Publicerad 2012-03-01 12:31:22

sv: Jag med, dom är helt underbara :) Crocs vinterskor :)

Postat av: Tina- mamma till Julian

Publicerad 2012-03-02 21:48:41

Sötisar!!



Sv. Jag håller med. Fleecefodrat får det bli till hösten istället. Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Linda heter jag är 27 år och bor med min sambo Andreas och våra två pojkar Bastian -07 och Milian -11. Jag kommer skriva lite om min vardag, för att ha nåt att fördriva tiden med så enjoy...eller nåt!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela