LiNDA

2012

Publicerad 2012-01-03 09:22:26 i Allmänt

Nyårsafton firades hemma hos oss med vänner. Det blev verkligen lyckat, middag o dryck, vi hade barnen hemma så det blev inte så mycket dryck :P

Milian var med fram till 21 ungefär, lämnade honom hos mamma tills alla hade gått hem, han vaknade runt 2 så jag gick o hämtade honom.
Vi trodde ju att vi skulle få monstersovmorgon men icke!
Båda två vaknade runt 9, aja det har jag tagit igen nu :P

Ska lägga in bilder från nyår sen. Sitter aldrig vid datorn längre så det blir inte så mycket bilder :/

Bjuder på andra bilder så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Linda heter jag är 27 år och bor med min sambo Andreas och våra två pojkar Bastian -07 och Milian -11. Jag kommer skriva lite om min vardag, för att ha nåt att fördriva tiden med så enjoy...eller nåt!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela