LiNDA

Mamma

Publicerad 2012-01-16 16:20:23 i Allmänt

Igår sa Milian "Mamma" för första gången, man blir så stolt så det värker i hjärtat av kärlek <3
I fredags blev min plutt 8 månader...det går för fort!!
Nu kryper eller hasar han sig fram, fort som blixten. Öppnar lådor i köket, sitter på knä och leker, hänger över leksakslådorna o plockar leksaker, slår sig var och varannan timme och ställer sig upp i sängen (genom att hålla i sängkanten). 2 framtänder är på väg också, han är helt svullen i tandköttet och dreglar som en galning, stackarn!
Trots det så är sömnen som alltid- BRA!! :)
Det känns som att jag skriver så mycket om Milian hela tiden men det är för att det händer inte så mycket med Bastians utveckling just nu, förutom att han har kommit i det här när man ska pussas med tjejer o så ;P
Han är min lilla tjejtjusare <3

Idag håller jag tummarna för min älskade vän som gått över tiden med ca 1 vecka...Hoppas hoppas han kommer idag, längtar såå efter lilla V <3

Kommentarer

Postat av: Nina - En fotogalen tvåbarnsmamma

Publicerad 2012-01-17 09:44:30

Postat av: Nina - En fotogalen tvåbarnsmamma

Publicerad 2012-01-17 09:45:39

Oj, blev lite fel där :P



Han är så duktig lilla Milian! <3 Inte lång tid kvar tills han är ett helt år! Och då lär han säkert säga massor med olika ord :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Linda heter jag är 27 år och bor med min sambo Andreas och våra två pojkar Bastian -07 och Milian -11. Jag kommer skriva lite om min vardag, för att ha nåt att fördriva tiden med så enjoy...eller nåt!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela