LiNDA

Fredag den trettonde...

Publicerad 2012-04-13 08:09:36 i Allmänt

Det är en "otursdag" för många men för min är det en av de bästa dagarna i mitt liv, Milian föddes nämligen fredag 13 maj så idag blir han 11 månader mitt lilla troll <3

Utveckling:
Han säger: Dadda-Pappa, Mam-Mamma, TaTa-Tack, Dä-Där.
När man frågar: Var är lampan så pekar han på lampan o säger Dä. Om man frågar efter en puss eller kram så får man det. Var är bollen så tittar han runt efter bollen o samma om man frågar var Bastian eller pappa är så ser han sig omkring :P
Han går med stöd men jag ska be BM att ta en titt på hans fot på ett års kontrollen om den inte har ändrat sig tills dess. Jag tycker den ser lite skev ut, men det är nog inget!
Milian är en riktig busunge, klättrar överallt, älskar att bada, kan sitta själv och plocka med leksaker i en timme om han är på det humöret. Han har 6 tänder (4 uppe, 2 nere) och han har avverkat vattkoppor, en diarréattack och typ 20 förkylningar lilla hjärtat! Lillfis är också en riktig surprutt om han inte får sin uppmärksamhet, när vi ska byta blöja eller om han inte får sin mat i tid ;P
Fisen sover hela nätter och äter jättebra, just nu vilar han två gånger om dagen men när han blivit ett år ska vi försöka dra ner det till en gång eftersom han ska börja på dagis i höst så måsta han vänja sig lite innan :)

Allt som allt så är Milian en riktig gosunge <3

Kommentarer

Postat av: ENDENISE - a mama's story

Publicerad 2012-04-13 13:43:19

sv: Ja vi får hålla tummarna för det :) kram och tack, ha en fin fredag!

Postat av: Linda

Publicerad 2012-04-13 22:06:05

Gosunge! Grattis på 11 månaders dagen Milian :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Linda heter jag är 27 år och bor med min sambo Andreas och våra två pojkar Bastian -07 och Milian -11. Jag kommer skriva lite om min vardag, för att ha nåt att fördriva tiden med så enjoy...eller nåt!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela