LiNDA

Söndag!

Publicerad 2012-08-05 11:39:48 i

Det var ett tag sen jag skrev här, ska försöka skriva mer men jag har så svårt för att hitta nåt att skriva om. Just nu försöker jag att må lite bättre, ligger här och är riktigt dålig i magen, tror det är magsjuka för jag har varit så här sen i fredags :/ Måste fixa lite blåbärssoppa eller nåt så jag får i mig nåt! Aja nu till nåt roligare! Det kommer att hända mycket nu: Ett dop, ett bröllop, en kräftskiva, en tripp till High Chaparall, Milian ska börja förskolan och ytterligare ett dop! :) Ev. Blir det kanske en flytt också men det återstår att se :) Nu ska jag försöka väcka gubben som ligger o sover! Ha en bra söndag! :)

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2012-08-05 21:48:31

Kul med en eventuell flytt! Vart blir det isf? :)

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-08-06 18:30:27

Nämen, ska ni flytta!?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Linda heter jag är 27 år och bor med min sambo Andreas och våra två pojkar Bastian -07 och Milian -11. Jag kommer skriva lite om min vardag, för att ha nåt att fördriva tiden med så enjoy...eller nåt!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela