LiNDA

Lek, lek o lek!!

Publicerad 2012-05-04 09:23:50 i Allmänt

Hela veckan har bestått av lek :) det hsr varit riktigt fint vår/sommarväder...såå skönt!!
Veckan började med Valborgsledigt för papi, älskar när han är ledig några dagar extra <3
Bastian fick en ny cykel av sin morfar, meen han kan inte riktigt hantera den än så vi tog av stödhjulen på den gamla o satte på en ledstång så nu får han träna hela sommaren :)
I onsdags var vi på Öppna förskolan, Milian satt stilla i typ 30 min och lekte med en kassaapparat, tack nu vet jag vad han ska få i present!! :D det och maraccas (stavas?!) han älskar sång och instrument :)
Igår var vi ute i parken och lekte i flera timmar och idag ska vi iväg till Nina med barn och leka (hoppas vädret blir lite bättre).
Ha en bra dag :)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-2/934521/images/2012/pic_201146607.jpg" class="image">

Kommentarer

Postat av: erika

Publicerad 2012-05-07 08:16:00

fin body =))

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Linda heter jag är 27 år och bor med min sambo Andreas och våra två pojkar Bastian -07 och Milian -11. Jag kommer skriva lite om min vardag, för att ha nåt att fördriva tiden med så enjoy...eller nåt!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela