LiNDA

Inskolning och jobb

Publicerad 2012-08-10 00:27:51 i

Om två veckor smäller det! Då skolas Milian in på förskolan...Buhu jag har sån ångest över det!! Min lilla bebis ska ut i världen själv...utan mig!
Jag vet att det kommer gå bra och jag vet att storebror (världsbästa storebror) finns där för honom. MEN jag missar allt det där en mamma inte vill missa, jag finns inte där och kan trösta när han är ledsen osv.
Å andra sidan vet jag att han kommer lära sig MYCKET nytt och ha jätteroligt om dagarna :)
Och jag då? Jag ska börja jobba också! Ska bara få ett jobb också :P
Finns några möjligheter och jag vill hitta det som blir bäst för mig och familjen :)
Vi får se hur det går!
På lör ska jag iaf jobba extra igen på g-vik :D känns gött att de ringer mig när det behövs. Gillar stället och folket som jobbar där alot! :)

Nä nu avrundar jag här med att önska att det blir en bra dag imorrn och att vi hittar på nåt skoj att göra :)
Go natt y'all!

Kommentarer

Postat av: Marie W

Publicerad 2012-10-01 12:48:06

Hoppas inskolningen gick bra! Och vilken tur att han har storebror där :)

Postat av: Sanna Svedin

Publicerad 2012-10-03 23:56:25

Superfin blogg du har! Är allt bra med dig? :) Kolla gärna in på min blogg där det pågår en veckans blogg tävling!

Postat av: Petra

Publicerad 2012-11-13 01:15:31

UPPDATERING TACK!! ;)

Postat av: Marie W

Publicerad 2012-12-11 10:52:33

SV: Det är superbra! Jag köpte det på IKEA för många år sedan. Men det kanske finns kvar? :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Linda heter jag är 27 år och bor med min sambo Andreas och våra två pojkar Bastian -07 och Milian -11. Jag kommer skriva lite om min vardag, för att ha nåt att fördriva tiden med så enjoy...eller nåt!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela