LiNDA

Fullspäckad vecka!

Publicerad 2012-04-19 08:59:03 i Allmänt

Den här veckan har vi haft fikagäster både tisdag och onsdag och idag ska vi iväg till Linda o fika lite :P
Storkillarna har tjatat om att få leka med varann, det är så kul när dom kommer så bra överens :)

Åå jag håller på o letar efter nya möbler så jag kan byta bort mina gamla, är så trött på allt svart o mörkt o vill ha allt i vitt, men va svårt det är att hitta det man verkligen vill ha!
Det är ju ganska mycket jag ska byta ut också hehe...soffbord, tvbänk, hallmöbler, sängstomme, byråer och en hylla haha!
Först ska vi börja med att tapetsera om i hallen, vi har grejerna men har inte hunnit med förarbetet än :/ men vi bör vara färdiga nästa vecka nån gång :)

Apråpå nästa vecka så kommer min bästa Emma hit då!! Weeii...var ju inte så längesen vi sågs men det kan aldrig bli för tätt för jag längtar alltid efter att träffa henne <3
Den här gången ska vi gå på bio om dom fortfarande visar Titanic 3D då :)

Nä nu ska jag göra mig iordning så vi kan komma iväg sen :)
Ha en bra dag! X

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2012-04-20 13:33:00

Ja snaaart kommer jag!! =) Jag längtar så jävla mycket!!! <3

Postat av: erika

Publicerad 2012-04-21 09:00:21

hihi snart kan du handla av mig ;) allt i vitt =)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Linda heter jag är 27 år och bor med min sambo Andreas och våra två pojkar Bastian -07 och Milian -11. Jag kommer skriva lite om min vardag, för att ha nåt att fördriva tiden med så enjoy...eller nåt!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela