LiNDA

Lördag!

Publicerad 2011-10-01 16:07:22 i Allmänt

Idag är vi barnvakt åt barnens kusiner, just nu sitter dom o kollar på Bolt o äter popcorn :)
Senare blir det middag o efter det filmmys igen :)

Känner att jag verkligen måste ta tag i att få Milian att äta lite annat än ersättning! Han vägrar gröt och alla pureer, vet inte hur jag ska göra.
Han äter ersättning varannan timme o det börjar bli jobbigt att ge honom det så ofta. Det är bara på kvällen han inte äter, brukar bli en gång runt 19 o runt 23-24 o sen äter han inget förns morgonen runt 7-8. Jaja får väl va glad över att han sover hela nätter! :)

Vi fick upp Bastians loftsäng igår o han är jättenöjd :)
Ha en skön lördag!

Kommentarer

Postat av: erika

Publicerad 2011-10-25 22:35:32

snygg tapet!! =)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Linda heter jag är 27 år och bor med min sambo Andreas och våra två pojkar Bastian -07 och Milian -11. Jag kommer skriva lite om min vardag, för att ha nåt att fördriva tiden med så enjoy...eller nåt!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela