LiNDA

Weei!!

Publicerad 2011-10-31 23:17:14 i Allmänt

Bilen gick genom besiktningen!! Inga anmärkningar :)
Dock så fick vi inte skriva av böteslappen vi fick, fast vi hade "bevis" för att kunna få bort den! Arrrgghhh...

Plockade bort lösögonfransarna idag, det gjorde så ont att ha dom på. Det hade kommit lim på ögonlocken som låg o skavde så det fick bli så, synd!! :/

Kom på att det är full rulle denna vecka. Imorrn ska vi hälsa på Bastians kusiner, har ju inte vart där o sett deras nya lägenhet än o så var det längesen vi träffade deras mamma :/
Onsdag ska jag iväg o fika med mina smulor från skolan <3
Torsdag ev. Träffa mina babes <3
Fredag blankt än så länge.
Lördag 1 års kalas för Annas lilla (stora) Lucas och på kvällen Ladies Night på Conventum med mina ladies (önskar att vissa andra hade fått gått istället för mig, mina tankar går till er varje dag!! <3)
Söndag SOVMORGON DELUXE!!! :)

Nu ska jag sova ZzZzz...mannen min somnar här brevid mig haha...

God natt folk!!

Kommentarer

Postat av: erika

Publicerad 2011-11-08 22:10:53

jag var oxå tvungen att betala dom jävlarna fast jag hade bevis, gud va trött man blir!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Linda heter jag är 27 år och bor med min sambo Andreas och våra två pojkar Bastian -07 och Milian -11. Jag kommer skriva lite om min vardag, för att ha nåt att fördriva tiden med så enjoy...eller nåt!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela