LiNDA

Bloggtorka!

Publicerad 2011-09-26 21:19:46 i Allmänt

Oja det har jag! Känner att jag absolut inte har nåt att skriva om förutom hur underbara mina barn är <3
Milian växer så det knakar 6880g och 65cm lång på 4½ månaders kontrollen :)
Vid den åldern vägde Bastian 6610g och var 64,5cm...Inte så stor skillnad som jag trodde...känns som att Bastian var mindre på nåt sätt.
Milian har blivit väldigt duktig på att skrika haha...Ni som känner Milian vet ju att han knappt hördes i början, men nu så! Det är bra ändå för nu vet man när han vill nåt :)
Och han älskar att bita på sina fötter och händer, helt tokig är han när han kommer igång.
Jag försöker nu att ge gröt på kvällen men det går inte så bra, han gillar inte sånt där :P
Ska köra med lite potatis imorgon runt lunch o se hur det går.

Imorgon kommer äntligen våra nya vitvaror, kyl och frys :) Så och äckliga och ofräscha de gamla är så ska det bli skönt med nytt! Tror vi ska beställa ny spis snart också, till nästa månad blir det nog :)

Hade ingen bild på Bastian på datorn när han var lika liten som Milan är nu, tänkte jämföra om killarna är lika. Men en bild då han var 7 månader:

Och Milian 3 månader:

Det finns många olikheter ser man men också många likheter <3



Kommentarer

Postat av: Petra

Publicerad 2011-09-26 23:01:16

så jäkla söta är dom!

haha det här med att äta fötter märkte jag sist ja va hos er.. han skulle hela tiden ha foten i munnen, även om strumpan va på haha sötnöten

Postat av: Ciss

Publicerad 2011-09-27 09:23:54

Lite lika är de allt! Jättefina!



Tack! Du menar den svarta? Det är en fejk onepiece som en kompis köpte i Turkiet. Tror inte att de äkta finns i så små storlekar. Synd, för den är jättemysig!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Linda heter jag är 27 år och bor med min sambo Andreas och våra två pojkar Bastian -07 och Milian -11. Jag kommer skriva lite om min vardag, för att ha nåt att fördriva tiden med så enjoy...eller nåt!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela