LiNDA

Bytardagar

Publicerad 2012-02-25 02:51:02 i Allmänt

Idag var en annorlunda dag...Bastian fick huvudvärk och feber så han sov hela eftermiddan och Milian sov typ halva eftermiddan och jag som redan hade städat, diskat, hängt tvätt OCH kollat runt lite på datorn gick runt här o hade INGENTING att göra HAHA! Knallade omkring här hemma o väntade på att Rosie skulle komma o dricka kaffe med mig :P

Fina Rosie hade med sig godis till Bastian, så snäll!! Det roliga var att Bastian bestämde att han ville ha Pez och kinderägg till lördagsgodis...och vad fick han? Jo precis det! O det visste ju inte hon om...hehe tankeläsare!

Anyways...imorgon kanske jag ska åka med mamma på en bytardag i Täby, bara barnkläder o skor som säljs och jag hoppas på att hitta antingen en skaljackor till barnen och/eller fodrade regnkläder till Bastian, kanske vanliga kläder också, vi får se :)

Sitter fortfarande uppe fast jag e skittrött, gick upp vid 6 imorse MEN jag måste kolla klart på Big brother, missade självklart det som var kl 22 :/
Alltså vilka puckon som är med i år...alla ska klä av sig och visa upp sig, snacka om att de vill ligga osv. Orka ha sånt beroende av uppmärksamhet!

Nä men god natt på er! X

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2012-02-28 14:33:53

Hej! :) Om du inte har något för dig imorgon kväll (onsdag) kl 19 får du jättegärna komma hem till på klädparty. Du får självklart ta med dig en vän/vänner om du vill. KRAM

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Linda heter jag är 27 år och bor med min sambo Andreas och våra två pojkar Bastian -07 och Milian -11. Jag kommer skriva lite om min vardag, för att ha nåt att fördriva tiden med så enjoy...eller nåt!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela