LiNDA

Dop

Publicerad 2012-02-19 01:27:33 i Allmänt

Egentligen är jag alldeles för trött för att skriva ett inlägg men jag gör det ändå :P

Idag var vi på dop för lilla Jonathan. Mycket fint och trevligt! Han är så himla go o söt den där killen <3
Det roligaste under dopet var att alla barn som ville fick gå fram och sjunga "blinka lilla stjärna" och det var sååå gulligt!! Där stod 3-4 små tjejer och Bastian o sjöng, jag lös upp i hela själen av att han vågade stå där och sjunga framför folk han aldrig träffat, min älskade prins <3

Efter dopet åkte vi hem och åt god mat och på kvällen hade vi mys framför Emil i Lönneberga.
En härlig dag med familjen helt enkelt <3
Nä god natt på er, nu måste jag få lite sömn :P
just det! Igår var vi ute i snön och här kommer det bilder på det ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Linda heter jag är 27 år och bor med min sambo Andreas och våra två pojkar Bastian -07 och Milian -11. Jag kommer skriva lite om min vardag, för att ha nåt att fördriva tiden med så enjoy...eller nåt!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela