LiNDA

Svimmar mitt i natten!!

Publicerad 2012-01-06 07:58:17 i Allmänt

Utmattad!! Barnen o mannen sover fortf, jag kan inte somna om.
Tänker på natten som var, fan gubbe o skrämma ihjäl mig då han slog i armbågen i en rakhyvel som skar bort en stor bit av skinnet, blod rann o mannen svimmar!!
Jag visste inte vad jag skulle göra men tillslut fick jag ner hans huvud mellan hans knän (då han hade hunnit att sätta sig ner på toastolen) o då vaknade han till liv!
Faan skräm livet ur mig, gör det!! :P
Usch vad jag skakade efteråt :(
Nu mår han bra i alla fall, han kommer nog ha väldigt ont idag dock :/

Älskar dig tokgubbe <3

Kommentarer

Postat av: Babe

Publicerad 2012-01-06 10:50:30

Älskar dig med! Du var helt underbar som hjälp inatt.

<3KÄRLEK<3

Postat av: Tina -mamma till Julian

Publicerad 2012-01-09 21:53:47

Usch vad otäckt det lät! Blod är aldrig OK!



Ja visst är byxorna så himla fina...men väääldigt stora i storleken. De vi har är 62/68 och det är först nu Julian kan använda dom och han har storlek 74 på allt annat nu för tiden. Knäppt.



Det har hänt lite saker på bloggen ser jag! Fint!



Kram/Tina

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Linda heter jag är 27 år och bor med min sambo Andreas och våra två pojkar Bastian -07 och Milian -11. Jag kommer skriva lite om min vardag, för att ha nåt att fördriva tiden med så enjoy...eller nåt!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela